یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۱:۴۴

پارس‌جنوبی شبیه سازی می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس‌جنوبی گفت: مرکز شبیه سازی مجتمع پارس‌جنوبی با هدف همسان‌سازی آموزش‌ها با محیط واقعی راه‌اندازی می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازنفت ما، رامین پوراسماعیل صبح امروز در جمع خبرنگاران‌، با اشاره به این‌که ارائه آموزش براساس ظرفیت‌های و امکانات پیشرفته منطقه از اولویت‌ها است، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 265 هزار نفر ساعت آموزش برای نیروهای رسمی، قرارداد مستقیم، پیمانکاری و نیروهای بدو استخدام آموزش ارائه شده است. وی تربیت کارکنان مجتمع پارس‌جنوبی به نیروهایی با توانایی بین‌المللی را از برنامه‌های مهم امسال دانست و تصریح کرد: تربیت کارکنان مجتمع پارس‌جنوبی در حد مدیران خلاق و برجسته برای صدور مدیران پالایشی صنعت نفت و الگوشدن آموزش گاز پارس‌جنوبی از برنامه‌های مهم امسال است.

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس‌جنوبی با اشاره به اینکه آموزش‌ها 50 درصد در بخش شغلی، 39 درصد در بخش عمومی و 11 درصد در بخش بهبود مدیریت است، افزود: بر همین اساس 66 درصد نفرساعت دوره‌ها بر اساس تقویم حین خدمت، 23 درصد به‌صورت حل مسئله، 5 درصد به‌صورت دوره‌های ابلاغی و 6 درصد نیز براساس تقویم کارآموزان برگزار شده است. پوراسماعیل از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های معتبر خبرداد و گفت: در راستای تعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با دانشگاه‌ها، 220 نفر از کارآموزان دانشگاهی در مجتمع پارس جنوبی پذیرش شده‌اند که  53 هزار نفرساعت آموزش در راستای آشنایی با صنعت فرا گرفته‌اند.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه برای ارائه خدمات آموزشی به نیروهای جدیدالاستخدام پتروشیمی بوشهرخبرداد و خاطر‌نشان کرد: در نیمه نخست امسال 80 نفر در پالایشگاه نهم، راه‌اندازی نرم‌افزار سیمرغ برای کتابخانه و نیز تجهیز آن با ظرفیت بیش از 7 هزار و 500 نسخه، برنامه‌ریزی و برگزاری بازدید آموزشی کارکنان از شرکت‌های تابعه ملی گاز به‌صورت هفتگی از مجتمع گاز پارس جنوبی از مهمترین فعالیت‌ها  است. رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس‌جنوبی پذیرش جوانان جویای کار منطقه ویژه ‌در کلاس‌های آموزشی برای توانمندسازی آنان را از برنامه‌های امسال دانست و افزود: تصویت طرح نیازسنجی به‌صورت اینترشیپ و نیز مقدمات تصویب پروژه اثربخشی آموزشی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های ابلاغی قانون ارتقاء سلامت اداری از برنامه‌های مهم امسال است. اسماعیل‌پور بازسازی و تجهیز فضای جدید ساختمان آموزش وکارگاه‌های آموزشی را از برنامه‌های دیگر دانست و خاطر‌نشان کرد: مرکز شبیه سازی مجتمع پارس جنوبی با هدف همسان سازی آموزش‌ها با محیط واقعی راه‌اندازی می‌شود.



  کد خبر : 2538
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :